همکاری با ما

گروه مهندسی و ساخت پیونیکا از آغاز تاسیس خود با اعتقاد بر اینکه سرمایه‌ی اصلی هر مجموعه‌ای نیروی انسانی آن است همواره در تلاش بوده تا با ایجاد شرایط کاری مناسب، محیطی پویا برای همکاران خود به ارمغان بیاورد.

مجموعه‌ی پیونیکا در راستای توسعه‌ی منابع انسانی خود می‌کوشد با استخدام افراد مستعد و با پشتکار، گروهی شایسته و کارآمد از مجموعه افراد توانمند را تشکیل دهد. رضایت خاطر همکاران در مجموعه‌ی پیونیکا همواره از اولین اولویت‌های مجموعه است.

اگر شما نیز علاقه‌مند به پیوستن به گروه پیونیکا هستید می‌توانید رزومه‌ی خود را برای ما ارسال کنید؛ پس از بررسی‌ و طی‌کردن مراحل استخدامی عضوی از گروه ما می‌شوید.

 

مراحل جذب و استخدام در گروه مهندسی و ساخت پیونیکا

 دریافت رزومه:

تمامی رزومه‌های دریافتی از طریق وب سایت و شبکه‌های اجتماعی گروه مهندسی و ساخت پیونیکا، در بانک اطلاعاتی مربوطه ذخیره می‌شوند.

ارزیابی اولیه‌ی رزومه‌های دریافتی:

رزومه‌های دریافتی بعد از بررسی اولیه، طبق توانمندی‌های ذکر شده، رتبه‌بندی می‌شوند.

مصاحبه‌ی تلفنی:

واحد منابع انسانی مجموعه، در صورتی که در حال استخدام برای ردیف شغلی خاصی باشد؛ رزومه‌های رتبه‌بندی شده را به ترتیب امتیازهای دریافتی، بررسی کرده و اقدام به مصاحبه‌ی تلفنی با کارجویان محترم می‌نماید.

مصاحبه‌ی حضوری تخصصی:

در صورت پذیرفته‌شدن در مرحله‌ی مصاحبه‌ی تلفنی، کارجویان محترم جهت ارزیابی تخصصی به شرکت دعوت می‌شوند تا بعد از مصاحبه‌ی حضوری تخصصی، فرآیند استخدام صورت پذیرد.